Pärnu, Estland 2009. Med Erica


på viking line hem!

showen på tallink

också på tallink

Jag i vårt rum, redigerad!

I vårt rum, super snyyygg


Utanför nått badhus, tror jag

ericas cp bild

ibland vet jag inte vad jag gör

paparazzi bild

på stranden en kväll

här också

as fin bild, tycker jag

också på stranden

Lägenheten har takvåning där vi solade då och då

jag då

kusiner

haha freakad bild på "stan" i pärnu. Tanten råkade komma med

utsikten från balkongen. En skola och sen havet i bakgrunden

kvällen på tallink

när man kollar på fashion Tv så får man insperation, så vi sminkade oss som freak och tog massa bilder. Jag fixade ihop alla på en och samma!

Mariacarla, erica fick en snygg bild på henne, fotad från tv:n asså!


Resan avklarad! Både skoj och mindre skoj. Hahah men så blir det med en tjatig mormor och en (ganska) stökig kusin! haha förlåt ica. Vi har iaf hunnit med att shoppa liiiite, Bada i 25 graders vatten (naaajs) Dricka cola varenda dag, göra bort oss inför alla i i pärnu, Kolla på fashion tv varenda dag. Vår favorit var när det var män som gick på catwalken. Då får man skrika på snyggingarna. Finns det nån snyggare än Sean O??? Neeej. Okej kanske robert pattinson, men men!  Kommer verkligen sakna och inte sakna. Det är kul när man allt är där. Men resan dit och hem är helvete. Nu tror jag inte jag behöver skriva så mycket mer. Du gjorde veckan rolig, erica! kom ihåg det!!


P.s kom in på Värmdö gymnasium....... no comments




Freja, ha det!! I AM BAAACK

Kommentarer
Postat av: beagelius

Jätte sött "kiss me"-linne du hade där på bilderna.

Var är det inhandlat i för affär ? :)

Fin blogg har du också.

=)

2009-07-03 @ 10:22:03
URL: http://dontcallmepeanut.blogg.se/
Postat av: freja

sv: det hittr du på Newyorker!! :)

2009-07-03 @ 19:23:17
URL: http://glossycrisps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0