Seg kväll


helloj. Har kollat på världens bästa film med syrran för ett tag sen (twilight) jag dör fortfarande! Sen så har jag smsat massor också. Har nog inget speciellt att säga nu. Kännde bara för att uppdatera denna trevliga kväll då jag sitter hemma framför data skärmen.
Jag har ett issue. de snygga skorna som jag verkligen vill ha som finns på dinsko. De finns bara i storlek 39/40 överallt, vafaan! jag kommer dö utan dom!!! tvinga mig inte leva mitt liv utan ett par skor som dessa. Jag kan iinnnnnnteeeee. Skor är mitt liv, jag gör allt för snygga skor.


Okej, nu lämnar vi det! hehe, det va faktiskt skoj idag att ha sådär med avklippta leopard strumpbyxor. Folk kollade på mig som om jag gjort nått fel. But I love uppmärksamhet så det gör inget för mig mohaha. Jag mår faktiskt inte så bra när jag har för vanlig/tråkiga kläder. Har liksom ett stort behov av att synas. Kan va ganska så jobbigt, men det är så jag fungerar som person. En vacker dag förstår ni hahah! Vissa vill inte alls synas, andra vill synas all the time!
Jag må vara blyg i vissa situationer. Därför så låter jag ofta kläderna göra jobbet. Det är liksom så jag uttrycker mig.

Ja det var dagens "snack"



Godnatt, Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0