vill ni läsa, så läs!

Jossi är nog hemma nu tror jag. Kanske kan hon skriva lite sen eller?

Jag ska berätta om dagens glädje!
 efter att jag bara tråkat framför tvn i typ 5 timmar så fick jag för mig att jag hade fått vecko revyn, så jag kollade brevlådan och ja, tidningen låg där! det uppskattas ju men det var inte det bästa. Det fanns också ett lite tjockare paket i brevlådan. TWIIIILIGHT!!!  var det första jag tänkte. Yes, det var det hahaha. Så jag sprang in skrikandes (överreagerar jag vet) och kollade på allt extra material. Var jävligt najs att friska upp minnet och se den bästa film som någonsin gjorts. HAHAH nörd jag vet, men robert gjorde min dag!
Kul för er att få veta hur kul jag haft det idag.



Det var iaf väldigt intressanta saker som togs upp i vecko revyn. En hel del om Size zero idealet. Läste allt och det slog mig hur hemskt det faktiskt är. Ingen är ju nöjd med sitt utseende. Jag kommer aldrig bli nöjd hur mycket jag än försöker. Jag försöker koppla bort hur jag ser ut. Det är så omöjligt. Nu pratar jag inte om min vikt utan mitt utseende för övrigt. Jag tycker att jag väger för lite ibland, samtidigt som jag kan vilja gå ner ibland. Jag behöver inte gå ner, Jag vet det. Allt jag säger till mina kompisar om att jag vill gå ner ångrar jag. Varför säger jag ens vissa saker? Jag kan tycka så i mitt eget huvud. Jag behöver inte låta andra få höra mina dumma tankar. Men jag har så svårt när det gäller att stänga min mun. Ska iaf sluta klaga på mig själv. Jag är som jag är nu och så får det vara. Man ska inte gämföra sig med andra. Finns inget onödigare. Jag är vacker som jag är. Alla på joreden är vackra som de är.


Det har jag konstaterat idag. Hoppas alla andra tar åt sig och tycker som mig.



Freja

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag tänkte bara säga att jag tycker att du är jätte vacker och att du inte alls behöver tänka sånna saker även fast det bara är då och då, fast sånt kan man ju inte styra över ;) men du är verkligen jätte söt, bara så att du vet! <3

2009-07-07 @ 23:08:44
URL: http://dampamp.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: nej, jag har inte klippt page än ;) vet inte om det blir något med det, det är ju ett sånt stort steg och mitt hår börjar växa ut nu iaf :) vi får se hur det blir med pagen men jag kmr bli ljusblond iaf, det är bestämmt! :D <3

2009-07-07 @ 23:14:43
URL: http://dampamp.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha vem är Robert?

Jag ska stula filmen av dig! Mohaha! :D <3

2009-07-07 @ 23:29:20
URL: http://sofieebbamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0