Glamour stilletorun

Idag vare glamour stiletto run och vi var uppe med tuppen så vi skulle få goodiebag, vilket vi fick :D yaay, vi tog typ allt som gick och dte känns så bra :) det var samma lilla "gäng" som igår så det blev kul :) sen blev vi också sminkade, "sotade ögon looken" fick jag och katarina, jag såg ut som en alien och vi båda blev lite ledsna för att dte var så lite solpuder men men, ingen bild på det blir det, sen passade jag också på att byta en tröja och strumpbyxor och så åt vi maxbox på max, jag höll på att dö av hunger, är man jämnt hungrig så är man ;)
 nu regnar det och det är kallt, men för att göra alla glada kan jag ju bjuda på lite av dte vi fick i alla våra påsar :D



Alla påsar :D



Det var massa produkter som man behöver, slipper man köpa själv :)



Sen var det lite smycken, halsbandet är från pilgrim och örhängen är från pärlshoppen tror jag det hette ;)



Sen fick vi också två sjalar, rexona t-shirt neccesär och samma bok och tygpåse som förra året.
Sen fick man en massa erbjudanden och tidningar också, så dte var kul :)
Ha dte bra alla!

Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0