hej då

Jag skulle ju hålla bloggen vid liv nu då men det har väl gått sådär,  iaf idag så ska vi senare iväg till några kul får vi hoppas :) Imorn åker jag iväg till Petras land :D skoj, man saknar ju henne så tänk då hur mkt hon måste ha saknat mej :O haha men ha det bra alla, kanske skriver lite imorn får se om jag hinner ska åka 12.20 och jag har inte ens börjat packa eller nåt så jag har kanske inte tid :s men kamerna tar jag med så dte blir bilder när jag kmr hem ;)



Från sist jag var där, men nu utan Katarina :(

Josefina

Kommentarer
Postat av: katarina

jag vet det är hemskt :( det blir ju inte samma sak utan mej ;) haha <3

2009-06-24 @ 19:25:01
URL: http://katarinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0