Hemma :)

Jag sa ju att jag skulle komma hem i fredags men det blev ändrat och jag kom hem nu imorse istället ;) Jag kom hem vid halv 12 och sen vid halv 1 åkte vi bort till Flen där vi var på 50-års fest ;) nu i helgen ska Elin bo hos mej, och ikväll kommer även katarina, jag sitter och hoppas på OC marathon, jäätte trött ;) här kommer lite bilder från landet:


När jag kom satte vi oss och åt fetto mat som vanligt..



Sen pratade petra om att hon trodde att hon hade sett ett barn lik så vi tog med oss hammare och grejer för att kolla vad det var, och självklart döljdes det fint



Det såg faktiskt ut som en hand, men dte var en morgonrock..



Istället åkte vi och badade



Och vadade ut till en liten ö



Sen fixade vi oss lite och gick ut, vi mötte två stycken och dte var kuul, sen åkte vi hem och soov och åt mer fetto grejer och pratade i våran lilla stuga



dagen efter skulle vi bada och sola, vi tog med pasta sallad och såhär gör man snabbt köttbullar



Inga bestick så det blev äta med händer



efter att vi badade, no smink!



Sen åkte vi in till Norrtälje, jag tog inte med kameran men såhär såg man ut, vi åt asgod glass :)



Köpte den här väskan också



Sen gick vi ut, mötte samma som igår och deras kompisar, sen gick jag och Petra till ett badställe innan vi gick hem och sov ;)



Dagen efter rodde vi ut till en ö där vi låg och sola och badade, vi duschade i vattnet och simma runt med schampo och sånt, väldigt vackert ;)



Jag är snygg som alltid i flytväst





Här var stugan där jag och Petra bodde :)



Sen gick vi lång promenad med spirit innan vi gick och tjockis åt och sen gjorde vi oss klara för kvällen ;)



Sen träffade samma som sist och några till i nån park typ, dte var ganska uppdelat och lite halvt pinsammt, sen gick vi hem till nån och efter dte drog vi ngn dålig ursäkt och gick hem och sov, skulle upp tidigt ;)



Petra hittade en äcklig spindel, bort med den var det bara :)



Sen var dte godnatt



Sen åkte jag hem, ledsne miner :(

Blev tvungen att göra allt snabbt nu, men nu ska jag gå ha dte bra :D

Josefina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0