Sunday

Godagens :) kom väl hem fr en två timmar sen och tänkte lägga mej och sola, men nej då börjar det regna som vanligt, sverige har seriöst sämst väder, aja igår så var jag iaf lite med robin på dagen och sen med lein på kvällen, hom kom väl typ vid halv nio så vi tänkte att vi skulle bestämma vad vi skulle göra då men sen började vi prata och så flög tiden iväg, och min mage gjorde cp ljud så då ritade vi den till en kanin och gjorde roliga (tråkiga) filmer, vi är kanske lite barnsliga men skitsamma det var kul :) sen iaf gick jag och sov hos en kompis, trevlans ;) Jag har ju inte lärt mej hur man lägger in bilder från mobilen men när jag gör det kan alla få se min vackra kanin, sålänge får vi kolla på elin på flyplatsen i malta, inge nya bilder men man får ta det man har ;)



Vi är ju så smarta att åka runt istället för att gå, varf  anstränga sej? :o

Josefina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0