1 maj

igår var det ju valborg och vi hade massa gäster, typ bara massa vuxna så det var ju kul x) Men jag hade Sofia så det var kul ändå, ingen av oss var så värst pigga men vi orkade iaf pallra oss iväg till brasan där det var vi och barnfamiljerna men vi mötte iaf som freja skrev, katti freja jakob och anders och ngn till tror jag. Sen skulle dom gå och jag och Sofia var lata och bestämde oss för att gå hemistället och äta tårta och sen ha kul för oss själva :) Men idag iaf har jag vart i stan med katarina, bytte mina converse så nu har jag äntligen fått ett par nya och sen köpte jag ävan en kjol. Skulle också åkt och köpt klänning med mamma men det stängde så tidigt så dte blev inte så.  

Idag upptäckte vi att några möss har byggt bo på vår tomt, MYSIGT.

Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0