Cookies and cakes



vill ni veta vad jag gjort idag? Jag säger bara att jag har varit i paradiset. Åkte till ett fint ställe med hur mycket kakor och tårtor m.m. Helt otroligt. Dock skit dyrt. Jag valde iaf en stor bit princesstårta, det är alltid godast!
Sen en snygg bild på min fot haha, är liiite stolt över skorna och hur jag matchat med svarta tånaglar!

Vill också påpeka att jag blev dödsmätt på min tårtbit!
När jag sen kom hem så kollade jag och syskonen på en dålig film, vet inte ens vad den hette. Sen så grillade vi och jag smakade en ost jag inte provat förut, halloumi. Inte så specielllt gott. Jaja, ikväll ska man hänga med robin och josefina. Najjs asså! Skönt att tjejerna är hemma nu också så man kan umgås lite med dom.

Ha en trevlig kväll, Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0