Godmorning

Fredag idag! När jag vakande och gick ner för att kolla på tv så satt jakob där och kollade på nalle puh, så då blev jag helt kär i nasse igen! ibland så kommer allt tillbaka. Har alltid tyckt nasse är så himla söt och rädd, fortfarande min stora favvo.

Jaja, nu ska vi inte prata mer om det. Idag blir det ännu en familje dag. Både kul och inte kul. Vet inte riktigt vad vi ska göra men jag berättar det sen.

Ha en trevlig morgon, Freja

juste, idag kommer jossi, petra och katti hem igen. Då kommer nog jossi också skriva lite mer i bloggen, bara jag som skrivit de senaste dagarna :)

Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ

ha en bra dag :D

2009-05-22 @ 14:10:08
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0