plugg..

sitter och gör engelska läxan och lyssnar på musik, sen ska jag och Elin gå ut och springa hade vi tänkt oss. Har vart inplanerat jätte länge men dte blir aldrig av, vi kmr alltid på så bra ursäkter när vi egentligen inte orkar men nu jävlar ;) efterdet blir det väl GG som vanligt :D Annars idag dåra har ju jag och Katarina suttit och gjort musiken som Freja skrev, och nej jag har ingen dålig dag, både jag och Katarina tkr bara det är jävligt dålig stil att vi ska sitta och göra allt när det är GRUPPARBETE. Aja palla sitta och skriva om det på bloggen, orkar inte bry mej helt enkelt livet är för kort för att sitta och sura så istället ska det avnjutas genom att sitta och kämpa vidare med min roliga läxa :D Ha en bra dag :)

josefina                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0