11 maj

Nu har jag haft mitt föredrag och spelat låt på musiken, även fast dte kanske inte gick hur bra som helst så är det skönt att ha det avklarat :D och i engelska ska vi nu också ha ngn grej då man ska skriva en massa om ett land,, blev med mattias och freja och det är väl tur att mattias tkr om politik och sånt, själv tkr jag dte är helt ointeressant och fattar inte ett piss :s Nu äre iaf dans så jag måste väl byta om redan nu så jag inte missar bussen som vanligt ;)

Såg även idag att det är rix fm på fredag, i år vare väl ingen jag direkt ville se så jätte mkt så jag får se hur dte blir med det. nrj däremot måste man ju se! dead by april kmr, visste att dom skulle komma till hultsfred men dit skulle jag väl inte få åka så det är ju tur att jag kan se dom ändå :D

Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0