weekend

Förlåt för dålig uppdatering jag har bara inte haft tid och ork den här helgen. kan väl dra igenom lite snabbt vad som har hänt, i fredas så hade vi först dansgenrep sen åkte jag och mötte petra i stan där vi kolla runt lite och åt på pizza hut och lite så, då skaffade jag mej även min nya vän norrmannen som jag inte hörde va han sa men det gick bra att prata ändå x) sen skulle jag visa petra ngn läskig film so bara var konstig men men, igår iaf så var jag i stan med elin och Robin, roligt som alltid :) vi var även och hejade lite på min kära mor som sprang marathon, och vi själva sprang lite också när hon inte hörde oss när vi ropade.kvällen sen var trevlig den med ;)
Idag iaf ska jag först vara lite med robin, få se vad som händer så, och sen är det dansuppvisning :D



Helgens köp, inte något spec :)

Josefina

Kommentarer
Postat av: katarina

haha köpte du också lash stiletto? :D <3

2009-05-31 @ 13:58:22
URL: http://katarinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0