I want you so bad it`s my only wish

Tjennixenpixen :)
Idag är det två veckor kvar tills trysil och tre veckor till julavslutning :D wonderful :)
Annars var det ju skola ofc, vi hade boxning på gympan och min new moon tröja gick sönder!! :O sad story, måsta lagas....Senare åkte jag louise emma och malin och skulle intervjua kent, han trodde tydligen att vi gick på norra real så vi åkte till nåt behandlings center som tydligen låt mittemot deras skola fast det fanns en mkt närmare, och sen tog vi buss hem, den tog ju typ bara 45 min till gullmars, inte alls omväg, har man dåligt lokal sinne och inte hittar tåget så har man :o

Imorn ska jag iaf träffa Flavia :D vi ska typ fika, senare på kvällen ska jag träffa några in my class, vågar inte säga namn för jag kommer säkert bara glömma nån, vet inte rikitg vart vi ska va än men det blir säkert ha finnemang :)

Nu kallar emma mej emo bara för att jag sitter och lyssnar på sorgliga låtar och försöker gråta men det går verkligen inte, jag har kanske blivit lite känslokall, men jag gav upp nu, så kul var det inte. Nej jag låter inte alls störd, känner mej uttråkad  så därför skiver jag massor just nu till allas glädje :)
Nej nu ska jag nog göra lite nytta,

//josefina


Kommentarer
Postat av: emmmsssaa

förlåt :(

2009-11-27 @ 16:06:56
URL: http://emmamarielle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0