I`m alive

Heej, ja jag lever faktiskt :D
Filmen var inte så läskig som jag trodde faktiskt, hade verkligen förväntat mej det värsta men lite äckligt slut så jag får se hur det ska gå att sova haha :)
Vi stannade kavr i stan och jag blev på världens julshopping humöret :) sen blev det donken as usual :)

Fick mina mjukisbyxor idag också btw, lite to big mendom krymper väl. Imorn ska jag ta svinis sprutan också hade jag tänkt, och sen ska vi typ ha film kväll med choklad och sånt efter skolan :) thats nice,

Men nu ska jag göra spanka glosor, fick 50 stycken idag tills imorn, just love min spanska lärare just nu

Sen är det DH!!!! :D


Scnyggis bild på katarina och petra, hämnd från alla hemska bilder dom har lagt ut på sin blogg! :O

Have a najs day //Josefina

Kommentarer
Postat av: katarina

men den där bilden var ju super snygg! :o

2009-11-25 @ 20:03:48
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0