It's a party in the USA...



sur fejjan, dock så är jag inte alls sur. Har kollat bloggar, ätit äpple och nu lyssnar jag på lite kent. Perfekt alltså.
Idag upptäckte ju jag som sagt bloggerskan Baby Senorita "Göteborgs stolthet" HAHAHAH usch. Tydeligen inte tillräckligt stor, för jag visste ju inte ens att hon fanns. Dock är hon så provocerande så jag måste läsa bloggen. Faller ju ofta för sånt skoj. Ett plus är ju iaf att hon INTE är blond som typ alla är nu för tiden. Inklusive mig själv då. Fast jag ser mig inte som blond. Mer något mellan brun och blond. Nåja, nu ska jag sluta snacka om det.

Imorgon är det Fredag och alla är glada som vanligt! Vet inte vad som händer men hoppas på nått kul på! JAG har bestämt att det inte blir nått jävla festande för det har gått lite över styr (om man nu tänker på det som hände förra helgen...) Och så har jag tröttnat på att hålla reda på alla. Så varför inte en myskväll!? Vad säger ni girls?


Nu är det snart middag. Ses senare!


Freja your glossycrisp


Kommentarer
Postat av: katarina

jaa freja, myskväll imorron? :) <33

2009-11-12 @ 18:50:12
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0