loong

Godkväll :)
Har dansat för ett tag sen, dirty lite fartigt sådär haha :)
Sen har jag väl inte gjort så mkt mer idag..vi hade So lektion när vi skulle försöka fåtag på nån polis att intervjua så vi ringde runt men antingen ringde vi fel eller så koppla dom oss nånstans men ändå aldrig rätt, duktig som jag är lyckades jag ringa till sklans reception :s Det sluta iaf med att vi gick att leta efter nån ungdomsmottagning om inte fanns :s

Sen kan jag ju också berätta om min sjukt deprimerande morgon, klockan var 7 när jag gick till skolan, det är ju hemskt nog, men sen regnade det och var mörkt. Det var helt ensammt på gatan och jag fick och frös med mitt paraply, som varje morgon lyssnar jag på musik och nu tänkte jag lyssna på nrj, och på nåt sätt byttes det till lugna favoriter (?) och då spelades självklart "all by myself" jag ville bara gå hem och sätta mej i ett hörn och gråta...

Men det långa inlägget är inte slut än (yaay) Imorn innan skolan ska vi till mcdonalds och lämna cv och sen efter skolan ska jag och emma stanna kvar i stan och senare kolla på paranormal activity, jag är seriöst rädd bara av tanken men ändå måste jag se, gud va glad jag skulle bli om den ändå inte var så läskig :D

Men nu ska jag plugga lite, puss på er!

/josefina

Kommentarer
Postat av: katarina

sv: jaa josefina det är ju svårt att hitta några "fina" bilder på dej hahahahah xD <3

2009-11-17 @ 10:24:34
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0