no one theres to save you

Tjenna :)
Idag skulle jag och emma kommit i tid, men hon var sen (as usual mahaha) men jag var sså snäll och vänta ändå :)
Har väl inte hänt så mucho speciellt, hade ingen ork idag så har har väl inte jobbat så mycket men you only live once :) Sen solade åkte jag och emma och sola, first time evva, var typ emot det förut så har aldirg velat göra det :s men det kändes lite som sommar haha, sen var det dans as always :)



haha tyckte jag var lite roligt, jag och dag är kändisar nu :D haha kanske inte men ändå :P

Pussar! //Josefina

Kommentarer
Postat av: emma

klaga inte vaaa.. :)

2009-11-30 @ 20:31:48
URL: http://emmamarielle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0