Saturday21

GLOSSYCRISPS I ÅR! GRATTIS <3



Shoppade i stan med mamma och mammas kompis. Blev lite nya grejer som jag ska visa förr eller senare. Vi fikade i sture gallerian och hade fun time!
Sen rusade jag iväg på New Moon som jag skrev förut. BRA som faan! Dock så är twilight ännu min favvo nr 1!!
puss på den iaf.

Sen när jag kom hem så drog jag till jossi där Hon, Katti och petra var! Vi åkte till en i Örby och hade en trevlig kväll. Kanske inte hände så mycket men men. Nu är jag hemma, har fixat mig och ska strax sova. Ville bara skriva inläggen som jag faktiskt lovade tidigare idag.
Så sen när ni vaknar så kommer det finnas saker att läsa om!!!



Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0