Shadows steal the light

ja det ända jag tänker göra idag är att ängna all tid på mig själv! perfekt dag alltså. Jag ska fixa naglarna, duscha, lyssna på musik, ligga och dö. Men typ så ska denna dag utföras!
Kanske kolla på hanna montana the movie igen? Asså jag kanske verkar barnslig nu men den är ju skit bra! jättegullig så man kan inte motstå den bara! Inte jag iaf, så säg vad ni vill.

Dagens låt som jag hittat tillbaka till är:

Private Emotion - Ricky Martin och Meja! Den var min favvo när jag var kanske...7 år




Freja

Kommentarer
Postat av: Josefina

haha freja du måste ju lyssna på 10 budorden x)

2009-11-15 @ 14:23:36
URL: http://glossycrisps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0