LOOV (snart..)

TJABBA! :D
Kollade prec igenom lite arkiv från bloggen,
fast jag inte skrev så mkt märkte jag (eftersom jag kmr ihåg allt haha) hur allt har ändrats mkt,
när det snart är nyår måste man ju nästan skriva en årsresume :)

Och imorn är det LOV!!! fan va härligt :D
Imorn blir det matlagning i min nya lägenhet, fix och sånt ;) sen halloween fest och sen får vi se,
P och K sover iaf med mej sen så man inte blir själv :)
Sen lördag måste jag väl packa, ska sova hos Elin också så vi ska ha lugn myskväll :)
Sen upp jätte tidigt på söndagen och baem, VIVA LA ITLAY! :D
Sen får vi se vad som händer slutet av lovet :)

Ah, så då vet alla om jag inte hinner skriva så mkt :)
Nu ska jag skriva på hemtentan och göra lite spanish...Fun..



Sommras, haha soo charming :D



Kommentarer
Postat av: Katarina

men vilken tur att du valde den snyggaste bilden du kunde hitta! X)

2009-10-22 @ 17:58:37
URL: http://katarinahs.blogg.se/
Postat av: L

kan du inte berätta lite mer om lägenheten. Alltså efter det här inlägget så uppfattade jag det som att du har en helt egen lägenhet, är det så?

2009-10-22 @ 20:59:12
Postat av: L

kan du inte berätta lite mer om lägenheten. Alltså efter det här inlägget så uppfattade jag det som att du har en helt egen lägenhet, är det så?

2009-10-22 @ 20:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0