är man klok så borde man gå, men vem har lust att vara rationell?

Ja hej suckish uppdatering! Men finally lov!! fan va härligt :D
Igår var jag iaf med Sebastian efter skolan, hade ju ett och annat att prata om, men tror det löste sej även fast det alltid kmr finnas kvar, känns inte som ngn ide att jag sitter och skriver hur mkt jag ångrar mej eftersom att han ändå inte lär läsa (vet inte vad han missar, gosh) men han vet nog det hopefully, jag vet att alla tycker jag är dum i huvudet typ men det är ju trots allt inte deras åsikter jag prioriterar, jag vet det ju själv, aja kan sitta och skriva på hur mkt som helst men det orkar ingen med så att man får helt enkelt leva i ovishet :O
men nu åker iaf min älskling iväg och kommer sakna honom massvis <3

På kvällen sen träffade jag mina underbara vänner, long tima ago vi träffades alla faktiskt :O
men nu ska jg fixa mej och sedan kila iväg till Robin,
have a nice day! :)

/Josefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0