don`t call my name

Hellue :) Denna dag fick jag sova ut ordentligt eftersom vi började 12! åkte till universitetet och hade först funk pass, jävligt kul faktiskt, dansade till tik tok (dock var den självklart inte bättre än min och dags dans :o)
men man får sån power när det är hög musi och alla dansar även fast man inte kan få in en hel dans så bra så blir det ändå underbart! :D
Sen var det core, seriöst så jävla jobbigt :O tack och lov att det bara var en halv timme...,
Sen åkte vi till stan, greta och katarina åkte hem ganska fort och jag och emma stanna och åt på jensen steakhouse eller vad det nu hette, jävlans got :S funderade stark på att skita i maten och äta glass buffen men tog ändå mat, sen orkade jag ingen glass :( sen traskade vi runt på stan i en evighet, hittade sjukt fina tights! men dom var slut överallt, såfort dom kommer in ska jag ha dom!!
köpte detta spektakel istället, från topshop.



Gillade uringningen på ryggen, lite fail att jag kom med där med min snygga turban jag har skapat :D

Josefina

Kommentarer
Postat av: Malin

ÄLSKAR jensen steakhousen, bästa restaurangen ever!

2010-02-14 @ 21:55:55
URL: http://yoonhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0