I cant belive what you said to me

Tjabba :D
Idag började jag 11, naajs, sen hade jag och emma vår historia redovisning, gick väl helt okej. Och nu börjar mitt emo inlägg....Jag, sebbe och katarina skulle stanna på extra matte och enda till kvart över 4, sjukt duktigta :D men sen när båda jag och katarina var trötta, sjukt hungriga och jag dessutom hade stört ont i fötterna skulle vi hem. Men nej, prec när vi klivit på tåget sa dom att det hade hänt en olycka, så vi gick av och sebastian skulle visa ett ställe så vi kunde ta en buss. men nej då var ju alla jätte fulla, så vi fick sitta och vänta, efter väldans lång tid kom vi på en buss och åkte iväg till slussen och köpta välbehövd choklad. Men sen, HALV 7 var jag hemma, lovely!
sen nästa vecka har jag spanska prov, matte prov och tal....¨

Så nu har jag fått det av mej, känns mkt bättre :D nu ska jag göra lite matte, kanske börja på talet? humm, sen blir det till att fika med Elin :D härligt att brja 12 imorn ändå :D

Ha det bra!


blir mina tråkiga webbkamera bilder igen, allt jag kan fixa...sluta vara så oteknisk josefina...

Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0