kall dag


Linnéa och corny


Idag hade vi "idrottsdag" om man nu kan kallade så! Började  ju med 7 km på förjävliga djurgårn. Det var det värsta någonsin!!!!! rumpan frös till is och jag bara klagade hela tiden. Sen drog vi iväg till MÖRBY CENTRUM. Käkade där och garvade åt en friskis och svettis video de satt ihop på en tv. HAHAHA ler bara jag tänker på det! det var galet iaf! Sen drog vi till Danderyd där vi såg massa backslick brats. Fy faaan alltså..
Men curlingen gick ju bra kan jag ju säga, förutom då vi ramlade hela tiden. Stackars corny, jag tycker fortfarande synd om dig och din... händelse. Jag kan ändå inte låta bli att skratta lite åt det.




Freja


Kommentarer
Postat av: julia

OMG VAR HAR CORNY SKAFFAT SIN PEDDOBEARTRÖJA!?!?

2010-02-04 @ 15:45:38
URL: http://juliaelfgren.com/?p=394#respond
Postat av: CORNY

Den har jag gjort sheeeelv.

2010-02-06 @ 09:50:15
URL: http://corneliaking.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0