PJUH

good morning! Vaknade för två timmar sen efter en kort natt. Jag kan aldrig sova länge längre, blir typ bara 7,8 timmar. Igår var vi hos cosmo på partaj. Det var mycket, mycket roligt tyckte jag. Drog dit med empo, emma, norea, jimmy och lollo, det var ju en jävla tur att jag och emelie inte missade bussen. Efter att man sprungit ungefär 150 meter i iskall snö så är man inte säker på om bussen gått eller inte. Men vi hann iaf. När vi kom fram var det rätt lungt. Men efter någon timme kom det fler folk. Fan det va mycket kul, bara det att musiken var lite låg. Men man kan ju inte få allt liksom. Något som jag är stolt över är att jag och empo körde "beat it" dansen inför allesammans. Hahaha galet alltså!!
Hittar jag bilder så lägger jag upp dom.

Nu ska jag käka princess tårtaa



Freja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0