Say it again and again

Nu sitter jag här med nästan sminket borttaget,,  har prec hjälpt min lillebror med matte, herregud JAG hjälper nån med matte, det skulle jag aldrig gissa... Men satt och åt min jätte klubba, så varje gång han gjorde ett tal skulle han få ett "slick" på klubban alltså haha,, effektivt, jag borde köra den på mej själv...

Senb lire paradise hotell finaen! brukar bara kolla ivbland, men fan finalen måste man ju se, alla vet typ vem som vinner men inte jag så det ska blir spännande haha :D



Josefina


Kommentarer
Postat av: freja

OMG! en bild där magnus inte posar eller gör en grimasch! :o :D

2010-02-02 @ 22:12:59
URL: http://frenergy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0