All my ladies

TJABBA :)
Ja, behöver jag ens säga att det var ett tag sen jag skrev?
Igår så var jag iaf med Ina på dagen, vi bakade massa olika muffins, typ blåbär, bit toblerone, sylt, nutella och nåt annat bär, klämde i mej typ 5 stycken :O damn, jag lever efter "man lever bara en gång"
Sen gick jag vidare till Elin för middag, man får alltid plats med lite mer som man (jag) brukar säga :)
Senare åkte jag till S, long time no see, okej typ en vecka haha :) Kolla på scary movie och lite annats, mysigt värre, sen åkte jag därifårn nu vid typ 3 efter att har kollat på the hills :)
På tåget hem var det nån skum gubbe som trodde nån random kvinna brevid mej var min mamma, tack för den, inte alls lika. Sen försökte han typ ta på mina ringar som han trodde var helt äkta, skulle nog kostat nån miljon eftersom "diamanten" är jätte stor, typ fråga vart jag bodde och grejer, blev lite orolig när han gick av samtiigt som mej sen, haha okej det här var verkligen ointeressant, ingen fara en har man inget att skriva som så har man inte det :)




Typ hundra bilder till... hatar att jag inte ser vilka bilder jag laddar upp, bara chansar lite så tyvär blev det ju inga roliga, kanske lika så bra...

Nej, back to lovey history...

Josefina

Kommentarer
Postat av: katarina

åh sexiga bilder! ;D haha

2010-01-10 @ 22:43:17
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0