But nothing ever happends

NU sitter jag här och försöker göra annat som känns viktigare än läxor, känns det som en anldening att skjuta upp det ;) Idag hade vi iaf gympa, hade massage, sånt är så underbart, fick mej att längta tillbaka till nian när va hade det på varenda lektion typ, wonderful life...
Efter det gick jag emma paulina och dag och åt sushi, eftersom jag aldrig har ätit det förut (belive it or not) så knde jag mej som en amatör med dom jävla pinnarna som inte ens kunde hålla upp maten, och eftersom japaner är smart (right?) borde dom väl ha nåt annat än svåra pinnar...
vad har hänt mer?? humm....Imron är det finally friday, underbart  :D vilket även är katarina första dag i min klass, och jag som är en underbar människa ska hjälpa henne så hon inte blir mobbad höhö, like it would happend? :P or would it....?? jag har inget liv, och sen så ska vi till dn huset, dn skrapan, aja nåt med DN.
Nu ska jag sluta skriva det här inlägget, börjar bli weird...

AAAAHHHHH damapr på mac, det går fan inte att lägga upp bilder!!! nej jag överdriver inte,
försök överleva utan nu alla,,

Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0