Can i get on youre hot air balloon

Finally friday :D  känner mej faktiskt lite trött, men det är jämt så när jag är själv, så när jag träffar nån så bam blir jag piggare :o Idag hade vi engelska och lite spansa, sen åkte vi til daggis en snabbis, typ 20 min innan vi gick till DN på studiebesök ;) gjorde typ rubriker och kolla på nån fil och lite sånt :)

Nu sk jag nog börja fixa mej lite, sen ska vi åka till paulina först innan vi åker vidare till greta som har feks, åh blev lite fel men det när nästan lite kul. Nya ordet wtf :o SEn ska jag nog sova med emsi, ojoj är ju on fire med att byta ut namn idag :)

Ha en lovely fredag folket! :)



Josefina

Kommentarer
Postat av: Malin

Sötnos!

2010-01-20 @ 18:46:49
URL: http://yoonhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0