confession time



något som jag måste gå in helhjärtat för är nu träning. I tonåren har man lättare att lägga på sig kilon which can't happen to me. Så jag ska försöka bygga muskler nu. Jag vill ha en stark rygg, starka armar, lår och mage. Det är träning som får mig att må bättre i kroppen. Jag är skit trött på att bara sitta framför min data och dega varje dag! Varför inte göra något bättre av tiden? Det är väl mitt så kallade nyårslöfte, fast jag kör egentligen inte med sånt. Nu är det andra tider liksom, I år blir jag 17 och det känns så grymt stort. Jag är trött på tråkiga gamla Freja så det ska bli ändring, både på utsidan och insidan. Jag är trött på att känna mig osäker och rädd hela tiden. Jag har mycket stora drömmar som jag håller för mig själv, för att jag ska kunna uppfylla mina drömmar så är det förändring som måste ske. En roligare och trevligare person ska jag bli, för alla!
Jag känner själv vad boring jag varit nu på hösten/vintern. Jag var seg och sur typ hela tiden. Fan vad trött jag blir på mig själv. Önskar jag vore en starkare och mer säker person. Det ska bli så!



Freja

Kommentarer
Postat av: Mira

Ja jag har typ samma nyårslöfte :)

Du är bra om du är, men jag förstår att man vill ha förändringar :) <3

2010-01-03 @ 22:40:42
URL: http://alwaysmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0