It`s all history now

Idag började jag klockan 8, alltså gå upp vid 6. Det är då man blir så underbart glad att höra att första lektionen är inställd när man rewdan har kommit till skolan, kunde man ju sovit lite längre...
Aja, sitter och tänker på mitt hår-det evia problemet haha, världens utväxt, men ska nog bli mörkt :)
Har ändrat det ganska mkt förra året...

Började med ganska ljust hår..

(förlåt hemsk bild)


najs min, och peter var mörk :)


Men sen bytte vi...



och jag färgade håret nästan svart


Sen efter det har det typ vart alla bruna nyanser emellan..



Och ungefär det jar har nu, bara att håret har växt nu så mer utväxt..

Nej nu ska jag skicka in historian eftersom det inte gick igår, sen ska jag nog ut o äta med papsi :)

Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0