KÖPSOMÄRETTBRAKÖP


en bild som är tänkt för att ni ska kunna se hur mina tights ser ut ifall någon wants to know.
Lite vanligt tyg och sedan massa fejk skinn skulle jag tro. Det ser nästan ut som om man har "pretty woman boots" på sig.

Vet ni vad det värsta med shopping är?

Att man tror man blir lycklig av att man köper den där fina tröjan. Men det blir absolut ingen skillnad. Det är bara materialistiskt. Jag tror alltid mitt liv kommer bli så mycket bättre p.g.a ett par tights t.ex. Men det blir aldrig så. Jag mår exakt likadant som jag gjorde timmen tidigare. Jag kan se bilder av mig själv sitta super lycklig i min tröja och bara ser livet perfekt, men fan sånt händer inte! Jag hatar att alla blir så galna så fort man kollar i t.ex. H&M katalogen och säger " shit den här måste jag haaa" Som om man kommer älska mig själv mer för att man köper det fucking klädesplagget? det gäller ju mig själv också men jag försöker sluta tänka på detta sätt. Man blir mest besviken på sig själv. Därför ska jag försöka köpa sånt som jag bara VERKLIGEN vill ha! Köpa sådant som jag känner mig bekväm i. Skulle bara tala ut lite om detta haha!




Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0