psycoooo

jag SKAAA SKRIVAA!
fast jag har svårt med bloggande just nu ska ni veta.
Jag va hemma idag för jag var så damn trött och kanske hade feber eller nått. Så idag har jag ätit och ätit och ätit. Finns inte så mycket mer att göra liksom. Läxor.. nej det har jag inte ängnat någon tid på. Jag är ledsen men mitt huvud är inte på jorden just nu. Det är på en annan planet som inte finns. Stört va?
Jag kan inte göra läxor, lägga tid på skolarbete eller på sådant som jag måste göra. Jag har aldrig känt såhär tidigare. Helt sjukt vad jag inte orkar göra något. Såhär ser mina dagar ut these days:


går upp ur sängen
äter frukost
fixar mig samtidigt som datan är på (jag loggar in på facebook och sätter på spotify)
fixar mig lite till
går till bussen
åker till skolan
är i skolan
kommer hem
tar på datan
äter
sitter vid datan
äter middag
datan..
försöker göra lite läxor i några minuter
går inte så bra.. går in på datan
går ner och tar te.
kollar på tv ett tag
går till datan
fixar mig
kollar datan igen
lyssnar på musik i sängen
sover.


SER NI HUR MYCKET TID JAG LÄGGER NER PÅ ATT "KOLLA DATAN" ELLER? Kan nån komma och ta sönder data jäveln så jag slipper gå hit automatiskt hela tiden???!!

tack.




Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0