häng dom långsamt

Har faktiskt trott eller ej inte vart vid någon dator på hela helgen :O känns ganska skönt ändå :)

Fredagen blev bra, som petra sa, härligt att vi inte har otur varje helg :D skönt folk och bad, och alltid lika kul att bli kallad kinesen, av typ alla dessutom... i dont get it :s mötte upp sebastian och sov med honom, och sedan på lördagen gick vi fan runt hela staden för att ge min hurtiga mamma energi dryck som sprang marathon :O Och nu hör och häpna, så tänkte jag springa marathon nästa år! får se hur det går...

Mötte upp emma på jensen bofhouse och skulle äta, tänkte kanske dra ut efter men otaggade så gick till sebastian där inte en själ var hemma, så kolla lite på hajen i väntan :)

Nu skulle jag sett Sac 2 med elin men blev inte av :( så tänkte väl vara lite duktigt med mina sjungkunskaper på singstar kent och sen fika med elin :)
puss

Kommentarer
Postat av: katarina

sac 2 :P haha

2010-06-07 @ 20:17:39
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0