I`ll fight away all of yore fears

känner mej lite stolt över mej själv att jag skriver :D

Åkte till stan med emma och sökte jobb på donken (igen) fick hem ett par snygga skor från monki, liknande dom jag la ut igår med dragkedjor, dock utan den snygga klacken! men dom är kärlek ändå, även fast petra har dom hehe :)

Färdades till sebastian, åt lite ochsånt, innan vi åkte tillbaka till stan och kollade runt efter converse i en halv evighet, dom är fan jämt slut :O inte så konstigt när alla har dom ifs,, köpte singstar kent till ps3 t.o.m, min bror borde älska mej!

Sen kollade vi på nån film på bio, var faktiskt bra, nåt tillfälle visste jag seriöst inte vart jag skulle ta vägen :O
men nu ska jag plugga, pussen på er :)



/Josefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0