Artday






idag drog klassen iväg på en trååååkig konst utställning som hette lilje - nånting. Jag kommer fan inte ihåg vad deet var men jag kan iaf säga att det inte var skoj. Plus att jag hade fett ont i magen efter för mycket kaffe drickand, jag förstår inte hur jag lyckas. Jag vet själv att jag inte borde dricka kaffe men det skiter jag i bara för det är så gott. FAN! Vi tog båten över till djurgårn vilket alltid är lika kul. Kommer aldrig tröttna på den lilla båtturen. Det är barndoms minnen att åka båten jue!
Mina galna tjejer gjorde ändå dagen rolig såklart. Det blir alltid överdoser av garv och skrik (!) haahaaha.
Vi har gråtit åt gulliga bebisar som ramlar, gått fel, Ätit på vegan place m.m.

Kan ju berätta att min jävla Aino skit mobil har pajjaaat! Jag har inte tappat den i golvet eller något utan touch programet fungerar inte och så går den inte att låsa. Så batteriet dras på en dag om ens det. Kanske 6 timmar så har den laddat ur. Ska väl antagligen lämna in den för lagning för detta går inte längre!!!!



Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0