Just don`t stand there

Alice i underlandet var faktiskt bra, inte ett dugg lik den vanliga teckande varianten man brukade se, men det var tydligen nån blanding med alice i spegellandet (?) också :) Efter var det te bjudning i volvo showroom också, var massa kändisar också så var äldigt kul, massa spanande haha, men dock kändes det ju lite förnedrande att dom bad oss att flytta på oss när dom skulle fotografera typ peter siepens, och även minlget var ju inte så mkt mingel för min och emmas del, vi kände, belvie it or not, inte så många faktiskt :O

Idag var jag med emma på sin modell bild till aftonbladets reklam, syns väl i ett litet hörn haha :) sen fick jag åka tillbaka till skolan eftersom min storebror tydligen blev TVUNGEN att ha den iniräknaren, kändes inte alls skumt att komma dit när det var lov...sen åt jag på donken med emsi (hey miss fatty) och resten av dagen spenderas med frejko :D

Nu ikväll är jag jävldigt trött, blir en kväll med DH och min kamrat Elin, sen efter dh vet jag inte, blir säkert nåt annat vis tvn, haha hej soff potatisar :D

Ha det bra, /Josefina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill du ha fler besökare till din blogg och chansen att vinna ett presentkort på 300 kr och en voddler invite?

Bli medlem här: http://www.bannerutbyte.se?r=58289

2010-03-02 @ 21:14:17
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Leesa

Åh! Vill verkligen se den också.Såg ni den i 3D eller vanligt?:)

2010-03-02 @ 21:43:27
URL: http://elbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0