PETRA GÄSTBLOGGAR


Tjabba!!
Petra är här och gästbloggar (oh yes jag kom på lösdenordet!) på Frejas och Josefinas famous blogg! Jag känner mig hedrad att ha hackat mig in hit för att göra detta, ni borde skatta er lyckliga!
Just nu sitter jag här med en polare jag hittade i ett hörn någonstans jag inte vet, en skön liten rackare den här människan! *han hälsar*
Jahaaa...... how u doin? *blinkar*

Nej men nu till lite mer serious talk. Kanske vill veta lite dirty secrets om Freja och Josefina ?????
Vi kan ju börja med min kära vän Josefina. S H E ' S  A  D U D E !!!
Detta kanske inte kommer som en chock för er men jag ville få det sagt ändå, för er nya besökare som kommer varje dag liksom ;)
Oj nu börjar det spåra ut här (blame freak!) så jag måste nog dra mig ner till källaren i det trygga skyddsrummet!

HA'RE GÖTT!

Betyg: MVG

/ Petra Attling aka brùno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0