You said..

Tjennixen pixen, gårdagen spenderades med min älskling, torsdags mys :) sågäven att an har magic bullet, tv nörd som man är har man ju sett den på tv shop hundr gånger men ingen i min familj vill ha en sån, så blev ju tvungen att prova num dream coming true (haha nej inte alls överdriva..) idag sen skulle jag tränat med emma och lousie, men icke biljetterna var schlut så i hamnade på donken ist, bra för själen iaf...
Nu senare ska jag till min kusin som fyller år, och sedan ska jag nog träffa petra och freja och kanske dra på nån fest, har faktiskt tagit lungt detta lov, inte vart på något sådan humör efter missöden som hänt..

Klippte mej igår förrsten, blev inte så kort som jag trodde, syns knappt att jag klippt, lovely :D


får köra lite hemma träning, like thats gonna happend...

Josefina

Kommentarer
Postat av: Leesa

Sv: Tack detsamma! Men är ni två som har bloggen, eller är ni systrar eller vad händer liksom?:)

2010-03-05 @ 17:11:58
URL: http://elbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0