VISION THING

hey people. Idag tänkte faktiskt jag skriva här för en gångsskull. Långhelgen är nu slut, eller? Nej inte för mig. jag har har imorgon på mig att göra roliga saker också. Men dum som jag va så har jag inte gjort ett skit idag. Pendlade mellan tvn, datan och olika tidningar. Har kollat på grease och sedan på sommaren med göran! Hahaha det är verkligen skönt med filmer som ger sommar känslor!
Idag hoppades man ju på sol lika som igår. Men nehee. Jag tror iaf att det blir sol imorgon! Vi kör på den.
Jag satt och läste en random tidning då jag fick värsta inspirations kicken! Jag rusade upp till mitt rum och fick fram den perfekta outfiten. Finns det någon bättre än att "shoppa i sin egna garderob"? Nej, ibland är det otroligt härligt, det kostar ju inte heller något.

Kommit fram till att jag måste skaffa mig lite nya halsband. Har en utmärkt idé ska ni veta.


Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0