some old stuff

Lite gamla bilder från när jag och elin åkte galaxy med min kära familj, Tog typ inga bilder alls eftersom jag inte orkade gå runt med kamera sen på kvällen :)


Vi sjöng kareoke, tro mej, pinsammt värre..


Lite bilder från tidigare på kvällen när vi satt med la familia


På rummet innan vi gick ut senare, något som blir rikitgt roligt :D (inte med min min familj på vill jag ju påpeka :p)


Ush söndagskvällar är allt deprimerande, men nu ska jag ta bort smink och sånt och kolla på nån film tror jag.
Sen bums ner i sängen, nej fyfan att man ska upp klocken 6 imorn.... emn en är det dansen på kvällen!!! :D:D:D

HA det!

Kommentarer
Postat av: Mia

Händer idag? :)

2009-08-31 @ 07:51:56
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0