7 dec

Heej, efter ett klagande av katarina om dålig uppdatering får vi väl köra lite då ;)

Fredags var vi somsagt på fest vi medis, alltid kul att träffa nya människor, men det sluta lite koko, jaja, no worries.
Dagen efter gick jag upp vid nio (OMG) åkte till mormor med lisa, sen åkte jag till Robin, vi baka pepparkakor :D haha, senare på kvällen var jag utmattad, så vi hade filmkväll at mah place ;) sen söndag gjorde jag inte så mycket, blev tvungen att hjälpa til att städa, sad but true, haha, men vi gjorde typ om ett rm känns dert som :O det var väl helgen i korthet, lät ju super rolig kände jag, men better than it sounds ;)

Nu är det iaf dans, sen ska jag hem och göra matte, nationella på onsdag :O

Sen på torsdag bär det av till trysil! :D

-inga bilder heller, lovar det ska bli bättring på det!-

/Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0