annandagen

Tjabba bloggen :)
känns som jag typ skriver var tredje dag eller nåt :S får bli ändring på det!
Idag har jag iaf vart i stan med Elin och så var sebastian med ett tag, han var säkert lycklig när han blev medragen i alla tjejaffärer :)
Köpta iaf en svart långt linne med pluppar på, haha vet inte om man kan kalla det nitar med nåt var det ;) Sen köpta jag en kjol, ett armband och en ring :)
Tänkte lägga in bilder, plus massa andra men nej då är ju min kamera sladd borta :O underbart måste jag ju få säga...har letat igenom hela jälva rummet men den måste ha rymt :s så ni får föröka överleva utan ett tag,, kan ju bjuda på nån bild på mej och elin, webbkameran är ett säkertkort när man har tråkigt :)



Äh får bli den, har nåt konstigt så kan inte se vilken bild jag laddar upp, bara att chansa ;)

Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0