Bara för att ni ska få se hur fina vi en gång var!




efter the voice 2008. Åkte hem till petra och hade fun fun

katti och freja 2008




nån av mina 1000 ego pics 2008



egoo pic


innan birka paradise 2008

nån bild...

över redigerad

heeemska håret!

sööööt

adidas nörd?

rätt ok faktiskt!

på grönan 2008

robin jossi och jag 2008

en typsik freja bild

huum

här hade man inte mycket fett på kroppen. Tjenare anorexia ben!

seexy mamaa

Jag och jossi dampar?

Innan dans uppvisningen på göra lejon 2008

här går det hett till! Jossi på marcus med robin inklämd...

lilla skit jag


här försöker man va gullig typ


äre en fjortis elleer?


paula jag och katarinnnnnaa


moi nån gång.



Alla dessa bilder är alltså från 2008 då vi gick i 8:an! Så det är inte precis igår de är tagna haha!
tänkte att alla kunde få se dom och friska upp sina minnen om hur härligt vi hade det då! Även om jag ser helt sjuk ut ibland!



Freja


Kommentarer
Postat av: katarina

åh herrrrrrrrrrrrrrrreguuuuud!!! :o:o x) dom där bilderna kommer jag inte äns ihåg!!

2009-12-17 @ 18:46:17
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0