Done for tomorrow


fint hår hehehe, not!


Undra vad jag ska ha på mig imorgon?...
I-Lands issue

såhär ser mitt ruffs ut om jag väljer att inte torka det med en hårfön. Lite vågit typ även fast jag inte har vågit hår.
Jag har iaf duschat och överdoserat BUS som vanligt. Så nu e jag redo för fredag vilket betyder LOV OCH FUN TIME HOS EMPO. Passade också på att göra min arm, mage, lår, rygg och rumpa träning haha! Jag tränar för att bli starkare, behålla vikten och för att jag helt enkelt mår bättre om jag får träna lite då och då (eller varje dag om jag ska va ärlig) Man är väl lite utav en tränings narkoman...
Vad gör man inte för att va snygg?

Godnatt på er biotches!
Justeee, det kommer en till update som vissa brudar i klassen har tjatat efter!


Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0