IT'S CHRISTMAS TIME



hot

det är inte kitty, det är en lama

deghögar!



don't cut my hair


I'm bold



fika!

jag fick världes bästa och vackraste lip balm! och bästa armbandet! (bella i twilight har ett sånt) Från jossi!

va tvungen att täcka över peeak! Hon  fick ett fint collage och en snygg necesär av ganning

katti fick en hum..., orgasmatron av petra. Ingen som ni tror det är! Den ger huvud massage!
Den e på hennes huvud om ni inte ser det. från Petra!

Jossi fick sexiga trosor och en necesär av mig! Jag e grym på att köpa underkläder! Hon e iaf glad som ni ser

ladies under the christmas treee

se så glada de är!

oj nu kom det nån bild på mig! oops, kunde inte låta bli...


Vi öppnade presenter och fikade. En tradition som alltid blir av runt jul! Lyckat as always




Freja


Kommentarer
Postat av: Petra

HAHAHAHAHHA

jag visste inte att jag flashade mig! accuard..

2009-12-22 @ 10:24:23
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0