JUllov!

Ett efterlängtad jullov kom igår! :D rikitgt skönt, först hade vi gympa prov och sen media redovisning, jag prata om accesoarer typ :s Sen skulle vi till kyrkan, jag fick vara fackelbärare :) vi var där i typ 20 min, kändes såå nödvändigt, men sen åkte iaf jag louise malin emma och paulina till karin och glögg fika typ :)
Sen skulle jag typ förlja med sebastian med sin und som inte ens ville gå :O sen blev det iaf till att åka hem lite senare, skule kanske träffa M sen också, men var trött och att sitta och prata i telefon blev typ viktigare haha, så kolla på simpson filmen med min lillebror istället, sen vi typ halv 11 skulle jag gå till honom och säga nåt men lyckdes somna i hans säng, sånt är ju super mysigt....haha nej, hatar och vakna på natten och komma på att man inte har gjort sig klar och sånt, vilka problem jag har :O

NU ska jag iaf göra mej klar och åka och möta Petra i gullmars och julklappshandla, sen kommer katarina lite senare :)


Lite bilder från Trysil, hoppas det blir nästa år igen! :)

Beroende just nu:
Rihanna ft. Will.i.am -photograph
Break yore heart-med nån som jag inte kommer ihåg, men bra iaf haha :D

//Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0