LISTAN NR 1

10 favoriter:

Färg: svart
Mat: husmanskost
Musik: indie, RnB, massa annat skit.
Film: twilight, wild child, hannah montana the move m.m
Bok: gossip girl böckerna eller twilight serien
Sport: dans
Årstid: sommar och höst
Veckodag: Fredag
Glassmak: melon
Tid på dygnet: all tid e väl bra!

9 för tillfället:
Humör: glad men lite sur
Smak: kaffe
Kläder: svarta tights och svart t-shirt, hello kitty strumpor
Bakgrund: en fin bild från skolan
Nagellack: svart lack *surprise*
Tid: 21.12
Omgivning: sitter i min soffa och chillar.
Irritationsobjekt: en syster som aldrig borstar tänderna

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: louise carlstedht
Screen name: va e det?
Husdjur: kaninen nisse
Piercing: öronen
Förälskelse: ingen haha 
Musik: kanske smurf låtar
Godis: lakrits
Kyss: secret

7 senaste:
Mat: glass!
Dryck: kaffe
Biltur: hmm, förra veckan då jag åkte till solna
Kyss: kommer fan inte ihåg
Spelad låt: något med Editors 
TV-program: mammas pojkar
Person att prata med: mamma

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nejää
Brutit mot lagen: sånt gör väl inte snälla lilla jag!
Blivit arresterad: nej nej!
Badat naken: nä tror inte det!
Varit med på TV: kanske, kanske inte
Kysst någon du inte känner: mmh

5 nej tack:
Kläder: äcklig rosa mjukisdress
Mat: typ thai! 
Musik: ja typ house...
Dryck: vodka!
Personlighetsdrag: falska och tråkiga personer

4 saker:
Du gjorde igår kväll: smsade hela natten lång!
Du kan höra just nu: tvn på
Du inte kan leva utan: Familj och vänner såklart!
Du gör när du har tråkigt: Musik eller kanske facebook. 

3 personer:
Du kan berätta allt för: det finns ju fler än tre st!
Du tycker om: samma här!
Du inte gillar: finns folk, ja

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe, mm
Vår eller höst: höst!


så där fick ni en lista som jag nu jobbat mig igenom!


Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0