Mysdag





Fika med katti på Wayne's. Myspowaa






Med the crazy ladies påväg till china thai gården. löööv it!



En rätt vanlig dag annars. Skola, flams och oseriösa moments som vanligt. Love it.
Sen efter skolan så drog jag och katti till T-centralen för lite jul shopping. Vi satte oss sen på wayne's vid stureplan. Och vem sitter där om inte Kenza haha. Jag blir ju lite freak såklart. Men jag gjorde inget jag lovar. Såg bara att det va hon, hade ju inte tänkt gå fram som värsta fanet och be om foto och så (även om det va min tanke) heheee. Nåja, givetvis så satte jag och katti oss på hennes plats sen haha. Kan ni fatta! jag har suttit på samma stol som Kenza,OMG NI E AVIS VAA!?? hahah okej, jag ska ta det lungt nu....pjuuh. Men inte ofta det händer liksom?
Nu blir det väl myskväll eller så med katti och petra. Fast vi letar typ partaj, dock så ser det mörkt ut...



Freja

Kommentarer
Postat av: Mira

Åh vad roligt! Haha jag hade gått fram ;)

2009-12-11 @ 20:44:24
URL: http://alwaysmira.blogg.se/
Postat av: Mira

Det måste ha varigt när hon var på läsarfika! ^^

2009-12-11 @ 21:01:37
URL: http://alwaysmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0